niedziela, 15 kwietnia 2012

;d

Chora ANSWER>
Dlatego dzisiaj trochę niewyjściowo xd
Swoich zdjęć nie dam, chyba to, że jestem chora mówi samo za siebie :P

Spodnie : 69,90 + przesyłka < albo nie, nie ja płaciłam xd >, Oysho :





Bluzka : nie pamiętam ceny, chyba 19,90, bardzo stary biały T-shirt z H&M :)

Bluza : 89,90 < chyba >, New Look :




Skarpetki w serduszka :P
I kolorowe pazury < pozostałość z wczoraj > : żółte, pomarańczowe, fuksjowe, fioletowe, niebieskie :)


To był takie "outfit" < fajnie, że bez zdjęcia xd > :) Aahahah ;pp

Teraz jeszcze coś apropos mojej nazwy - CHUPAMANIACZKA
Chyba każdy już się domyślił, że jestem maniaczką Chupa Chupsów :D
I owszem, bo chociaż psują zęby < złe lizaki >, to są przepyszne i można by jeść je 24 h / dobę :>
Uwielbiam te mleczne, kakaowo - waniliowe to już zupełnie <3

Ostatnio, po wejściu na stronę Chupa Chupsów < międzynarodową > przeraziłam się!!!!
Czemu u nas jest tylko jedna setna tego co jest np. w STANACH??>!
Jak byłam w US to rzeczywiście dużo było tego, czego nie ma w Polsce, ale wtedy byłam za mała, żeby zakodować, że mają KAWOWE! Kawowe lizaki, jakie to musi być pychaa!
Przy moim uzależnieniu od Chupa ... i od kawy, to byłby raj!
Ale oczywiście u nas nie ma -_-
Albo cały waniliowy <3 No proszę WAS!

Dobra, koniec użalaania xd  I tak wiem, że tego nigdy nie bd :D I na razie rozkoszuję się torbą Chupa Chupsów < 150 szt. > :P


PA ;* Czytelnicy < których nie ma, aahahahaha > ANSWER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz